Babyarask kızım şuan 11 aylık temmuz doğumlu, biz hangi kafayla doüduktan sonra o kadar sarıp sarmaladık bilmiyorum. Üşüyor üşür dedik yazın sıcağında kat kat sardık… sonuç tüm suratı vücudu isilik 😒 doktor sadece Zıbın giyecek evin en serin odasında kalacak gün aşırı duş alacak dedi. 1 haftada anca toparladı suratı, çok kötü olmuştu