toesta Koltuğumda leke vardı sildim leke kaldı, tekrar sildim böyle oldu. Su lekesi midir deterjan lekesi midir anlamadım ama sil sil gitmiyor nasıl kurtulabilirim yardımınıza ihtiyacım var.
Asyameva29 toesta cnm ne dokulduyse baya sıvı imiş içine çekmiş ancak makne ile yıkayıp güzelce cektirceksin ki çıksın k leke
Mel_dfn toesta kısmi silme mi yaptınız? Kısmi silmede silinen alan hare şeklinde kalıyor. Daha geniş alanı silmeyi deneyin. Benim koltuğumda bu renk ve yakın bi kumaş çünkü.
Momsmom Leke icn ersağ damla. 1 2 damlasini sulandirip kullanmalisin cok etkili. Cikmayan leke gormedm motor yagini bile ckartti pantlondan.
toesta Asyameva29 Aynen öyle oldu galiba ya buharlı makineyle süpürdüm geçmedi yıkatmadan geçmez gibi dimi
toesta Mel_dfn Evet sadece orayı siliyorum nereye kadar silersem o kadar büyüyor. Tamamını mı sileyim eşit olmazsa bu sefer daha kötü olmaz mı
Mel_dfn toesta ben bezin ıslaklığı azalıyor ya etrafını öyle siliyorum. Yani daha az ıslakla. Böylelikle kalmıyor leke. Tamamını silmiyorum ben de. En ıslak kısmı lekeli yere, etrafı daha az ıslakla geniş bir alanı siliyorum.