Merhaba, 4 aylık bir bebeğim var işe başlayacağım raporum bitiyor. Buzluk sütlerini içmiyor alerjisi var alerji mamasını da içmiyor. En son dedim artık sağar buzdolabına koyarım taze taze içer onuda aldıramadım. Lansinoh biberonu, dr brown denedim onuda almadı. Kaşıkla verdim onlarıda geri çıkarıyor. Oğlum meme bağımlısıdır tam anlamıyla napıcam bilmiyorum başına gelen çözebilen var mı?