Pazartesiden beri önce boğaz enfeksiyonuydu aumentin antibiyotik başladık ama ateşi devam ediyordu bende dün tekrar doktora götürdüm iğne yazdı bugünde mide bulantısı var ateşi var derdi ne anlamadım birazdan acile götürecez başına gelen var mı böylesi kızlar lütfen yardım