Güzel bir yemek termosu edinin önce. Yemeğini hazırlayıp koyun içine 6 saate kadar sıcaklığını ya da soğukluğu bu şekilde muhafaza edilir. Bu arada ben hazır satılandan arada alıyordum. Hipp marka sütlaç alıyorum öyle ebebeğe falan gittiğimde kızım seviyordu. Şimdi alışınca artık kendim yapayım dedim kavanozlara vakumlayarak kullanıyorum bu şekilde çokta sağlıklı oluyor.