kuzeyalii Bebeklerimizi ortalama 2.5 3 saat aralarında uyandırıp emzirmemiz gerekiyor.Peki süt sağma işlemini hangi ara yapıyorsunuz.Ve saklamasını nasıl yapıyorsunuz??
Duygu388 kuzeyalii bizde meme reddi var sağıp biberonla besliyorum 2 sa@saatte bir 3 saatte bir sağım yapıyorum 2 biberonu dolduruyorum sonra baktm yeteck kadar sonra buzluğa atıyorum süt saklama poşetine koyup. şimdiye kadar 3 tane stoğum oldu
Wanderlust kuzeyalii emmedigi gogsu digerini emdikten sonra sagim yaptim veya gece yatmadan bazen de bebek cok uzun uzun emmedigi zamanlar siskinlik olunca rahatlamak icin sagdim. Calisirken de is yerinde sagiyordum. Tarih saat yazip buzluga attim
Mommyy32 Anne sütüyle beslenen bir bebeğim var dolasıyla günde 2 kere (bir sabah,birde akşam sağıyorum ve saklama poşeti olarak baby me kullanıyorum.Tarih saat ve kaç cc olduğunu yazıyorum.Gerekli zamanlarda kullanacağım.