Kızlar kızım hasta kaç gündür sürekli ateşi yüksek 39-40’ lara çıkıyor. Doktor ilaç yazdı ama asla içmek istemiyor zorla içiriyorum sürekli. Yemek de yemiyor hatta suyu bile zorla içiriyorum.Sadece emiyor, 14 aylık. Ne yapabilirim? Çok çaresiz kaldım.