ygmrpoyraz Kızlar bebeğim 4. Aylık bu zamana kadar hipp combiyotik mama kullandık çok sükür suan gazını kendi çıkarıyor ve kabız da olmuyor mamayı değiştirmeyi düşünüyorum sizce değiştirsem farklılıklar olur mu mesela gazı olur mu yine yada kabız olur mu ??
Zeynep135 ygmrpoyraz neden değiştirmeyi düşünüyorsunuz acaba ? Bende sma optipro kullanıyorum hipp almayı düşünüyorum bu kez de ondan soruyorum
minikbabyy ygmrpoyraz benim kızımda 4 aylık bende değiştirmek zorunda kaldım 10 gün önce. Ama şöyle yapıyorum eğer 5 ölçekten yapıyorsanız mamayı 3 ölçek hipp koyun 2 ölçek diğer mamadan. Sonra 3 gün öyle yapın 3 gün sonunda 2 ölçek hipp 3 diğerinden. Yani birer birer azaltın ve en son bırakın. Ben öyle yaptım bi sorun yaşamadım. Bebeğin bağırsakları diğer mamaya alışmış olur gaz sorunu olmaz😊
Nazlican ygmrpoyraz Mama da sorun yaşamıyorsanız değiştirmeyin derim ama baska sebep ise bi sorun olacağını sanmam Kabız ishal bile yapsa alışır baktınız olmuyor eskisine dönersiniz