Momsmom Öncelikle çok geçmiş olsun . Doktora götürün eğer bir şey çıkmazsa viral enfeksiyondur. Kendiliğinden geçer. Çoğu doktor bunu bile bile antibiyotik yazıyor çok korkunç.
Kızım viral geçirdiğinde 1 hafta sürer ateşi 38,5 altına inmez. Her seferinde hareketleri gözlemlerim eğer durgunluk, halsizlik yoksa 1 hafta dolmasını beklerim ve antibiyotiğe gerek kalmadan düşer.
Ama ihmal etmeyin bebeğiniz kızsa idrar yolu enf falan olma ihtimali fazla oluyor. O durumlarda mecbur antibiyotik kullanmak zorunda kalıyoruz.