Minnikadam21 Merhaba anneler oğlum ilk doğduğu zaman biberon alıyordu şimdi almıyor kaşık ile besliyorum kullandığım biberon wee markası anne göğsü biberon alsam faydası olur mu bilgisi olan yazabilir mi hangi marka olmalı
NoThing2Lose Minnikadam21 we baby çok sert oluyor benim bebeğimde tutmadı tommee tippee markası veya Dr brovns biberon oneririm hem yumuşak hem anne memesine yakın meme reddi de yaşamadık
Kplnnn Wee baby benim oğlum da almadı ucu bi değişik zaten onun avent lansinoh tan falan. Benim oğlum aventi tam kayrayabiliyor doğduğundan beri