Kızlar bebegim 5 ay 23 günlük bu gece yatırdıgm tersine dönmüş yani başı ayak ucuna koyduğum yerdeydi nasıl öyle dönmüş olabilir ki saat şeklinde çok aglayarak uyandırdı bizi acaba hep uyanık mıydı ki mama içince sakinlesmedi biraz daha yaptim.icti öyle uyudu 😓😓 hem çok korktum hem.cok.uzgunum öyle döner mi uyanık fazla mı kaldı acaba yavrum