Cucumenveannesi bizim bebek de öyleydi ani ağlama krizine giriyor ve en az bir saat ağlıyordu, bir iki çay kaşığı su içirip odalarda kucakta gezdiriyorduk sakinleşmesi için sizin de sakin olmanız gerekiyor , bi de fazla acıkmasını beklemeden süt yada mamasını yedirin acıkmış da olabilir , hocaya da okutabilirsiniz biz de tam çözemedik ama bizim bebek biraz düzeldi 5.aydayız , gündüz herşey normal iken akşam 7 de ağlama nöbetleri başlıyordu