_Aryalia00 Kızlar bebeğim 6 aylık oldu ama kilosu 6 kilo 200gram o kadar üzülüyorum ki onun için herkes diyorki bu çocuğa hiç mi bakamıyosun,hiç mi yemek vermiyorsun artık bende kendimi suçlamaya başladım benim yüzümden galiba 😔😔
Deffneee _Aryalia00 benşm kızım 6 ay 20 günlük 6700.Doğum kilosu da iyiydi 3450. Mama +meme gidiyorum ama almıyo . Yapacak bişey yok. Evet herkes imalı manalı konuşuyo. Benşm de canım çok sıkılıyor. Herkes herşeyi çok iyi biliyo . Çocuk kilolu da olsa bu defa ona laf edeceklerdi . Kime ne bizim çocuğumuzun kilosundan. O yüzden He deyip geçelim Allah’a havale edelim
Kir_papatyasiii _Aryalia00 anladım cnm mama ile besleniyor ise kilo alımı düşük olabilir doktorun ne diyor bu duruma? Yada mamayı değiştirebilirsiniz
_Aryalia00 Kir_papatyasiii doktorum kilosu az diyor ayına göre mama ile anne sütü aynı olmaz diyo ama onlar da canımı sıkıyo bu ayda ve bu kiloda sanki tek benim çocuğum varmış gibi hissediyorum 😔
Kir_papatyasiii _Aryalia00 öyle hissetme sağlığı yerinde onu düşün 🌸 ek gıdaya başla artık 6 ay oldu ya güzel güzel tadimlara başla zamanla artttirir kilo alımını görürsün bebeğinin mamayida kaç satte kaç CC verdiğin önemli cnm birde anne sütü almayan bir Bebek mesele günde 7 8 kere icmeliymis
_Aryalia00 Kir_papatyasiii haklısın canım bebeğim ek gıdaya geçicem yavaş yavaş bebeğim mamayı çok az iciyo ondan da olabilir umarım güzel olur herşey 🥰
Kir_papatyasiii _Aryalia00 tabiki cnm geçen ay oğlum mamayı çok az içmişti sadece 300 grm aldı ama bu ay maşallah baya iyi almıştı mamayı az ve sık sık ver