O kadar pişmanım ki doğunca baslamadıgıma. Her bezi bağladığımda vicdan yapıyorum resmen çünkü çok ağlıyor hiç istemiyor ama bazen hava alsın diye açık bırakıyorum o kadar keyifli oluyor. 1 yaşındayız biliyorum çok geç kaldım 🥺 1 yaşında başlayan var mı iletişime 🙏🏼