GamzeKuzeyy bebek bu kusar hala tüm organları gelişim aşamasında tokluk açlık kavramı bile tam olarak yok sindirebildiğini alır fazlasını kusar hatta kusacağı yoksa bile geğirirken gaz çıkarırken işerken sıçarken bile kusar çünkü karın kaslarına hakimiyeti tam olarak oluşmadığı için kendini çok fazla kasar miğde sıkışır kusar merak etmeyin 2-3 aylık dönemde içtiği sütü aynı saniyede kustuğu bile olacak bir anda tüm miğdesi boşalacak bunlar çok normal sıklığı ve kusma şeklini takip edin kan vs gibi tehlikeli unsur barındırmasın yeter