Deletedmom0015 Bebegım kışın yenı yaşına gırmış olacak kış meyvelerı ve sebzelrri daha gazlı ve asıtlı olarak sıkıntılı sanırım şeftali erik armut en guzel sebzeler tam yeme zamanı olmayacak mamalarına ne koyacagm ben
Mervebtnrr Deletedmom0015 canım benim kızımda kasımda bir yaşında olacak ben şimdiden şeftali ve kayısı koydum buzluğa yettiği kadar artık
Verahu Deletedmom0015 kışında çok güzel sebzeler var mesela yer elması kereviz brokoli pırasa karnabahar bunları verin elma armut kışın var yaşı doluyorsa portakal mandalina var var da var 😂😂😂
Mervebtnrr Deletedmom0015 kayısıları cigitlerinden ayırıp yiyeceği kadar poşetlerim seftaliyide kabuklarini soyup posetledim . Istersen püre yapıp buz posetlerinede koyabilirsin ama ben o şekilde tercih ettm
Mervebtnrr Deletedmom0015 mısırda haşladım koydum buzluğa çorbalarına fln. Birde kapya biber püresi yaptm buz poşetlerine koydum salça olarak kullanıyorum şuanda bile
Verahu Mervebtnrr meyve o kadar işlem görünce bütün vitamini gider mevsiminde olmalardn yedirin muz kivi mesela c vitamini deposu ayına göre çok şeyler var