7 aylık oğlum 3 gündür ishal. İshal devam ettiği sürece pişik oluyor üstelik ishali de yeşil. Dişlerimiz çıkmadı henüz. Kusma ve ateş yok, doktor bunlar olmadığı sürece önemli değil demişti ama ben endişeleniyorum geçmediği için. Probiyotik kullanıyorum. Keyfi yerinde görünüyor ama her şeyi bir ısırmak isteği de var. Bilmiyorum diş mi geliyor yoksa hasta mı 😢 ne yapabilirim