Bebegim 3 ay 25 günlük. 5700-5800 kg civarında. Sadece mamayla besleniyor. Midesiyle ilgili özel bir durumdan dolayı az ve sık besleniyordu. Günde 8-9 öğün, 120 cc olarak besleniyor. Son zamanlarda hiç doymuyor gibi. Doktor kontrolumuze 1 hafta var. Beslenmenin bebekten bebege değişebilecegini ve tek doğru olmadıgını biraz kötü anılarla öğrendik 😞 ama mamanın az geldigini de 2-3 gündür gözlemliyorum.
Sadece mamayla beslenen bebişlerinizi kaç öğün besliyorsunuz? Günlük toplam kaç cc mama veriyorsunuz acaba?