Gokus Ek gıda için pişirdiğim seyleri az yediği için mutlaka kalıyor. 2 gün veriyorum kalan seyleri. Dogru mu yapıyorum? Siz nasıl yapıyorsunuz, her gün ayrı yemek mi pişiriyorsunjz
Kimkibu Gokus 10. Ayın sonuna kadar hep günlük hatta öğünlük taze yaptım verdim sonra yavas yavas 2 gün vermeys başladım
Mavis34 Gokus benim.oglumda çok çok az yiyor 8 aylık olacak 3 4 mama kaşığı yiyip bir daha ağzını açmıyor bende israf olmasın diye kalanı dolaba kaldırıp ertesi gün veriyorum ama mümkün oldukça günlük yapmayada çalışıyorum