hayırlı geceler anneler 25 aylığız ve sütten kesiyorum 4 gündür emmiyor hep erteleyip unutturma yöntemini kullanıyorum beni istiyor özellikle sabahları çok uzun emerdi gün içinde gece uykusuna geçişte emme yoktu zaten ama sabahları zorluyor biraz sağdım ama çok sızlıyor sırtım ağrıyor başka ne gibi şeyler oluyor bazı tanıdıklarım hasta olabilirsin dikkat et diyorlar 3 gündür belim çok kötü ondan mı acaba diyorum sizde ne gibi etkiler oldu
duygusal modumu hiç saymıyorum ne zorluklarla bugüne geldik diyorum anne içinde çok zormuş onu anladım 😢