Birkac aydır karşıma tuvalet iletişimi cıkıyor, kitabı da varmış. Keske daha önce duysaydım, anlatılana göre cok güzel bısey. Alıp okumayı düşünüyorum . Bir kaç kez bebeğimi lavaboya tutup çiş dedim ama yapmadı. Bebeğim 7 aylık , acaba geç mi kaldım. Kitabı okumadan önce tecrübe eden varsa dinlemek isterim