Kızlar kızım 28 aylık. Hiçbir sağlık problemi yok gayet sağlıklı enerjisi yemesi yerinde kusma ateş yok. Bugün siyah kaka yaptı ama kapkara kömür gibi. Demir ilacı kullanıyorsa normalmiş ama kullanmıyor. İnternette hiç iyi şeyler yazmıyor aldım hemen acile gittim kan idrar aldılar. Ama stresten uyuyamıyorum çok acil veya çok kötü birşey olsaydı kan alıp eve yollamazlardı herhalde değil mi ? Neden olabilir bir fikriniz var mı