frknmomy Kızlar iyi akşamlar 3 ay önce sezeryan ile doğum yaptım henuz regl olmadım sizler kac ay sonra oldunuz
Balkivanc frknmomy 40 im çıktı bir hafta sonra oldum sonrasında da düzenli her ay oluyorum cok yoğun emzirmeme rağmen
Neseuygar08 frknmomy ben 4. Ayımda olmustum kısıden kişiye göre deyişiyo durum daha erken olanlar var 1 yıl olmayan var normal yanı
Ozgekutay frknmomy 1 yasa 5 gün varken oldum. Üç aydır da ayda iki kere oluyorum ay sonu kontrolüm var.
Birkedibirbebekkkk frknmomy 8. Ayda cok az kanamam oldu ama 10. Aydan itibaren eskisi gibi regl olmaya basladim.
Kocakgiller frknmomy ben 16. Ayda oldum arkadaşımın biri hemen 40ı bitince oldu digeride 9. Ay civarında oldu. Kişiden kişiye değişiyor