Selensahin Kızlar annemlere geldim Hatay İskenderun’a. Maalesef bilenler bilir buranın yakanı çok kötü 👎🏻 bebeğimi hep ısırdılar ve kötü kötü izler oluştu kimisi su bile topladı napacağım fayda eden bi krem bi çözüm varmı bildiğiniz 😞