6 aylık kızım var iş başı yaptım , başlayacağım belli olduğu için son 2 aydır günde 1 defa sağıp biberonla vermeye çalıştım bazen aldı bazen almadı. Fakat şimdi sabah çıkmadan emzirip çıkıyorum ben gelene kadar aç bekliyor ufak ufak ek gıdaya da geçtik kaşık maması da desteklemeye çalışıyoruz (doktorumuz önerisiyle) fakat ağzını açmıyor canı isterse açıyor ,başını çeviriyor. Biraz sağılmış sütüm var vermek istiyorum Philips avent,lansinoh, kiwi, weebaby biberonlarını denedim hepsini diliyle ittiriyor ve ısrar edince ağlıyor. Böyle bi durum önce yaşayan var mı nasıl bi çözüm önerirsiniz ?