Hanmlar bebeğim birkaç gün sonra on aylık olacak ve üstten bir dişi belirgin hafiften alttan da çok az görünüyor yani demem şu ki beslenmesi düzensiz oldu dahası yaptgım yemekleri tadmıyor bile sadece formul süt içiyor üstelik sütü de az içiyor sonra tükürüyor inanın cok zor geçiriyorum nekadar sürer cidden ben böyle aç kalmasına dayanamıyorum cünkü kilo kaybı da hafıften olmuş sizler nasıl beslediniz neler yaptnx