Kızım 3yil 6 aylık oldu geçen yaz gündüz tuvaletine baya baya zor bı şekilde alıştık gece epey zor oldu havalarda soğuyunca gece tuvaleti işi bu yaza kaldı 1 haftadr uğraşıyorum delirmek uzereyim yatmadan önce sıvı bsey vermiyorum çişini yapıp yatıyor gece 1bucuk saate bir alarm kuruyorum olmuyor bı uyanıyorum yapmış üst baş değiştir nevresim örtü değiştir çıldıracağım.sabaha kadar ayaktayım resmen. uykusu ağır ne tuvalete götürebiliyorum ne de kendi uyanıyor.diyelim kucağımda uykuluda olsa götürüyorum yapmıyor haydaa sonra bı bakıyorum yatağa yapmış gece 3 kere filan üst tümden ve yatağı tümden değiştirmek çok zor oluyor..napmak lazım ya gündüz tuvaletinde de epey zorlanmıştik…:(:(