Vanilyaaa daha bugün yaptım , ılık süt ile maya ve şekeri 15 dk ya yakın beklettim , bayağı mayası geldikten sonra , un yağ ve tuzunu attım , ve tekrar hamuru bayağı bir beklettim kardiktan sonra, enfes oldu. Malzeme, birer su br süt su yağ , 1 buçuk yem kaş şeker , bir buçuk tatlı kaşığı tuz, 5 bardak un net tarif. Yaptığın an zaten , direk yumuşacık bir hamur oluyor🌼