Egemen06 Misok Doğumdan önce almıştım bebeğim kış bebeği olduğu için dışarda hiç kullanamadım. Yazın da babası çıkarıyor hava alması için, kanguru kullanmam ben dedi arabasıyla çıkarıyor.
meryemkisa Egemen06 merhaba 100₺ye verrseniz ben alabilirim bende yeni başlık açtım başlıklar alt alta düşmüş