Hanımlar merhaba. Göğüs ucu çöküklüğü var bende. O yüzden emziremedim oğlumu hep sağıp verdim. Hamilelik öncesi hafif akıntı oluyordu oğlum 10bucuk aylık 2. Ayda sütüm de keisldi emmedigi için şuan yine var ve çökük olan göğsü ucunda sertlik geliyor elime ve bezen çekiliyor Muş gibi sızlıyor genel cerraha gitmeyi düşünüyorum hafta içi. Göğüs ucu çöküklüğü olup tedavi ameliyat vs. Geçiren oldumu hiç veya doktor sonrası düzelen ?