Kızlar bebeğim benimle göz teması sanki kurmuyo gibi 2-3 kere kurar gibi yaptı fakat tam anlayamadım da, ama mesela önünden geçiyoruz kafasıyla bizi takip ediyo, gulucukler saciyo, 2 ay kontrolünde doktorumuzla göz teması kuramadı normalde kurması gerekir dedi bakislarimla onu ağlayabilmeliyim dedi, bu ay takip edin 3 ay kontrolundede göz teması kurmazsa eğer nörolojiye yönlendirecek, sizin bebekleriniz ne zaman göz teması kurmaya başladı?