ambe-1806 3 buçuk yaşında kızım var.Yemek yerken ne olursa sevdiği yemekler de dahil karnım ağrıyor diyo ama yemek harici öyle bı şikayeti yok.Acaba yememek için mi diyor yoksa ağrısı gerçek mi?
ambe-1806 AntiSosyallKelebek artık psikolojimi bozdu valla.mesela parka gitcez ye desem yer ama başka zaman karnı ağrımiyor.normalde güzel de yemek yerdi bu ara iştahı da gitti
Melike Benim kızımı anlatmışsınız reflü dedi doktor verdiği ilacı da içiremiyorum bu günlerde yeniden götürmeyi düşünüyorum. Yemek seçer mi kızınız ? Benimki zaten çok az yiyor yer yemez de kanım ağrıdı diyor
Hnisa Canım benim kızım da aynı şekilde maalesef.. 4 yaşında. Ne zaman ki yemek için sofraya oturuyoruz ya karnı ağrıyor yada çok susadım diyor suyla şişiriyor kendini. İnanılmaz yoruldum artık. Kesinlikle bilerek yapıyorlar 🤦