Kizlar oglumda kirmizi kirmizi noktolar olmaya basladi heryerinde doktoruna attim resim alerji dedi ilaclari bi birak bakalim olacak mi dedi gercekten birakinca gecti bugun tam 10 aylik oldu ama bu ilaclari icmezse sıkıntı olur mu kullanmayan var mi hic