Aysenur219 Kızım 2 yasında ayagım uf oldu annem dövdü diyor..elını oyuncak cızer babasına gıdıp anne yaptı anne dovdy der. Cıkamıyorum ısın ıcınden bısry yapmıyorum beni de sever babasına gıtmez ama kotu oldum baskasına da derse boyle dıye
Dondurmalikahve Aysenur219 Zamanında kardeşim kakasını oraya buraya yapıp kim yaptı deyince ablam yaptı derdi😁😂 başkasına suç atıyolar işte
iremceren Aysenur219 dövme eylemini bi yerden mi duydu gördü ya da başka bi anne çocuğunu döverken mi dövdü de anneler döver diye kodladı acaba
Gzdzeynep Aysenur219 bizde de var bu durum. Ama babayı dışlama gibi. Geçen gözünü çarptı yatağa okulda noldu gözüne diye sormuşlar babam yaptı demiş. Halbuki babası yanında bile değildi ve adamcağız şişmesin diye oyunlar yaparak buz koydu. Sürekli bi baba sen git baba seni sevmiyorum diyor. Eşim çok üzülüyor ama geçici bir durum olduğunu düşünüyorum bizimki de bir ay sonra 3 yaşı doldurcak
Aysenur219 iremceren hayır hayır kaynanam soruyodu genelde gıdıncs anne senı dovdu mu naptı dıue heralde ordan. Sımdı nolsa anne dovdu dıuo cocuk. Bılmeuen bırı olsa dovuyorlar der cok uzuluyorım ua