Sgnnn İyi akşamlar kızlar. 2 aylık bebeğim var eşim tutarken bebeğim başını geriye doğru attı. Tam destekleyememiş. Sonrasında ağlama vs olmadı ama tedirgin oldum. Birşey olur mu