Merhaba kızlar. Sizlere bişi danışmak istiyorum. Oğlum 21 aylık. Son 2-3 haftadır. Çişi öğretmeye başladım. “Çişin var mı? Hadi gel çişe gidelim dediğimde elimden tutup gidiyoruz. Kendi tuvaleti var oturuyor çişş hadii çişş yap diyorum ama yapmadan geri kalkıyor🤦🏻♀️ Herşeyin bilincinde aslında çişi biliyor nereye yapılması gerektiğini biliyor ama kendi tuvaletine oturduğunda yapmıyor 🤷🏻♀️ Bide gündüzleri bezi çıkartırım 1 saati geçer çiş yapmaz maşallah. Ara ara da sorarım ama çiş var mı hadi gidelim derim gider oturur çişini yapmaz sonra gider halıya yapar 🤷🏻♀️ Kızlar oğlum hazır aslında ama nasıl yönlendireceğimi bilemedim. Şuan bezsiz yatırdım muşamba serdim yagağına bu gece deniyeceğim bakim. İnşaşlah başarabilirim. 22.00 da uyudu hala kuru altı maşallah. Gece beslenmeyi de kestik hatta tamamen bitti mama 🤗 kızlar iyi ilerliyor muyum bilemedim sizinlede paylaşmak istedim. Hatam var mı eksiğim var mı???