Mdkakam113 yani söyle aşırı bir kanama yoksa bir iki damla gerek yok. Kendiliğinden kuruyup yara düsüyor ve geciyor çok fazla tekrarlayıp aşırı bi kanama olmadıgı sürece rahat olun geçer . Bende çok korkmuştum doktoruma resmini çekip atmıştım oda hiç bişi yapma beze temas ettirme duş aldırma geçer dedi . İnşallah sizinkide kısa sürede geçer. Lütfen kafanıza göre bir şey sürmeyin.