Gulcem44 bu sıcaklarda ben verilmesi taraftarıyım. Doktordur bilir. Ama anne daha iyisini bilir. Hiç birşey suyun yerini tutmaz fikrindeyim anne sütünün yüzde 80i su diyorlar ama birebir su içmiyor. Kendi düşüncelerim bunlar. Aynı zamanda bir kere verdiyseniz devamlı vermek gerekir bunun kesin konusuda var.