Asyameva29 Asyameva29 benimde bebeğim öyle olmuştu minik minik sivilce şeklinde zalain kullanmıştık mantar olmuş canım geçmiş olsun bezi nasıl ıslak bırakıyormu ona dikkat edin ıslak kalınca mantar oluyor. Bide aklınızda bulunsun pişik için macır kremi var duydunuz mu bilmiyorum çok işe yarıyor internette yazın macır kremi diye küçük mavi bir kutu ben normalde pişik kremi sürerim ama baktım biraz kızarıyor hemen macır kremi sürüyorum geçiyor bi kere çok pişik oldu neler neler denedik geçmedi macır kremi sürdüm geceden sabaha düzeldi aklımızda bulunsun