Busranur34 Ben de bir düzen oturtmaya çalıştım 10 gün kadar. Duş aldırıp kitap okuyup emzirip uyutuyordum.. Ta ki belim tutulana kadar. Eşim sadece gece çalışıyor. Tek başıma yıkayıp kaldıramıyorum doğrulamıyorum yani. Bir yandan da uykuya bayılan bir bebek değil. 15 dk kestirse 3 saat uyumuş kadar yetiyor 😢 kitap okuyorum yine her akşam ama uykuya geçiş kolay olmuyor. Dönerken uyandırıyor kendisini 😓