kucukoglum_1 bebeğim 10 aylık yaklaşık 3 gündğr falan genşz akıntısı zaman zaman burun akıntısı yaşıyorz. Genşz akıntısından dolayı geceleri öksürüyor arada. Burnu tıkanıyor. Ateşlenme istah vs. Böyle sorunlarımız olmadığı için doktora gitmedik. Ama doktorumuza durnumu bildirdik. O da bir burun spreyi ve bitkisel bir ilaç önerdi öksürük için geçmezse gelin bi göreyim dedi. 2 gündür kullanıyorum verdiklerini ilk güne göre biraz daha iyi şimdi. Acaba bizimki de mi alerjik ya. Ertelemeden gitsem mi doktora. Muayenemize daha 2 ay var