SuzanNaz Bebeğime Avent emzik alacağım fakat araştıyordum bir çok Modeli var Ultra Soft, Ultra Air vs Bebeğim kauçuk emzik kullanıyordu hem büyük hem de yumuşak emziğe alıştı sizce hangi modeli almalıyım lütfen Bilgi verin
Mervegold SuzanNaz benim kızım ve oğlumda ultra air kullandım Ultra air night yazam ışıklı oda gece ışık oluyor beşikte kolay bulunuyor☺️
Mervegold SuzanNaz yumuşak ben kızımda 0-6 olanı aldım kolay bırakmak için büyüğünü almadım 13 aylıkken bıraktırdım emziği oğlumdada aynı şeyi yapıcam 6 aylık oldu ama değiştirmicem
mingos ultra air kullandım bende, modeller arasındaki farkı çok bildiğimden değil rengini sevmiştim. Allahtan kızım da sevdi. 9 aylıkken emzik kayboldu da anca bi üst modeline geçebildik 😄
BirTosbikAnnesii SuzanNaz ikisinide kullandım ama ultra soft dan daha memnun kaldım aire göre yumuşak ve esnek kenarlı başka bir farkı yok
SuzanNaz BirTosbikAnnesii O zaman bizim için soft olan daha uygun olacak gibi, bebeğim kauçuk emzik kullanıyordu o da haliyle yumuşacıktı