Merhaba Hanımlar,
4,5 aylık bebeğim 5 gündür kakasını yapmıyor, kabızlık bile diyemiyorum çünkü hiç yapmıyor. Bu zamana kadar herhangi bir sorun yoktu her gün düzenli yapıyordu. Zeytinyağı ile karnını-sırtını yağladım, poposuna sürdüm ama hâlâ birşey yok.
Pazartesi 5li karma aşı oldu ve demir alımına başladık bunların etkisi olabilir mi? Bu durum normal midir aynısını yaşayan var mı? Çözüm önerisi olan var mı? Doktora götüreceğim fakat randevu bulamadım erken tarihe. ### Yardımcı olursanız çok sevinirim.