almilakus Merhaba anneler, doğumdan sonra ilk adetimi bebeğim 8 aylıkken gördüm. Bebeğim şuan 10 aylık ve hala 2. kez adet görmedim. Bu gecikme normal mi sizce ? Henüz test yapmadım. Bu durumu yaşayan anneler var mı ?
havvagulaktas almilakus normal bi durum olabilirmiş böyle şeyler çünkü rahim kendini yavaş yavaş toparlıyor bir sene düzensiz olabiliyormuş
Mirosunannesi almilakus normal canım 10 günü geçti bi kaç regl dönemimde. korunuyoruz ama yine de bennher gecikmede test yapıyorum nolur nolmaz 😌
almilakus havvagulaktas bir sene olacak neredeyse inşallah normal bir durumdur korunuyoruz ama insan ister istemez kuşku duyuyor.
almilakus Mirosunannesi bizde öyle ilk zamanlar bende test yapıyordum sonradan bıraktım normaldir diye 1 seneye yakın olunca kuşkulanıyorum. Tekrardan test yapmaya başlayacağım.
havvagulaktas almilakus bu aralar etrafımda çok duyuyorum gecikti hep diye havalardan galiba ısınmaya başlayınca dengemiz de şaşıyor maalesef ki
Mirosunannesi almilakus benimki 1,5 yaşında defalarca gecikme yaşamama rağmen yine de yapıyorum korkudan 😅 emzirenlerde bu adet düzensizlikleri bırakana kadR oluyormuş demşti dr