Nur234 ilk 15 gün çok yüksek sarılık riskimiz vardı sürekli uyandırdım sonrasında baktım çocuk uyanmıyor uyanmakta istemiyor hiç ellemedim gelişimi o kadar güzel oldu ki, doktorum hep uyandır dedi ama büyükler, biz öyle bi şey bilmezdik elleme, dedi ve doktorun yap dediği şeyden yapmadığım tek şey bu. Bebeğim 5 aylık bu sayede çok güzel de bi uyku düzeni oldu bazen 6-7 saat uyudu hiçbi şey olmadı. Yine olsa yine aynı şeyi yaparım bebekler düşündüğümüzden daha akıllı acıkınca zaten uyanıyorlar ve düzenlerini kendileri belirliyorlar o öyle olmasını istiyor ve uyumak istiyor bence elleme