Umutsuzanne34 cigdemkrkmz kız sefan olsun çokta düşünmemek lazım kırk yılın başı keyif yapacaksın amaan :) mamada veriyormuşsun ver mamayı geç :)
2209 cigdemkrkmz bende evlilik yildonumumde bir.kadeh ictim. Yine restoranttq emzirdim :))) hicde bişi olmuyor merak etmeyin. Ebemizde iciyor mesela.bebde ondan güç almistim. Keyfinize bakin 😃