cigdemkrkmz Ağustos ayında 5aylık oluyor bebeğim ve eşimle yıldönümümüz bende bu yüzden istisna olarak içki içilebilir diye düşünüyorum fakat vücuttan atılımı nasıl olur kaç saate olur ve içilse bi kerelikten bişi olur mu ?
havvagulaktas cigdemkrkmz yanlış anlamayın linclemek için söylemiyorum ama neden kendinizi şüpheye düşürüyorsunuz illa ki anne ne yerse bebeğe de o geçer
esredn cigdemkrkmz şimdi sizi linçleyenler olacak. Hazırlıklı olun. İçtiğiniz içkiye ve miktarına göre değişkenlik gösterir. https://www.bulenttiras.com/emzirme-doneminde-alkol-kullanimi burdan bakabilirsiniz.
Nuuu cigdemkrkmz ne kadar içeceğine bağlı ama benim doktorum içtikten sonra sağıp at 12 saat sonra emzir demişti. 1 bardak şarap içip sağıp atmıştım sonra emzirmiştim
cigdemkrkmz havvagulaktas yok canım niye yanlış anlıyım, teşekkür ederim kibarca söylediğin için ❤️ Mesela saat 8de uyuyor bebeğim gece 2ye kadar bu saatlere göre ayarlasam kendimi birde diğer arkadaşların dediği gibi sağıp atsam 1-2 şaraptan bişi olmaz o zaman aradan en az 4saat geçmiş oluyor zaten geceleri bazen mamada veriyorum normal zamanda
Dyguemr Votka,raki vs gibi alkol orani yuksek icecekler degilde mesela bir bardak sarap yada bir bira icilebilir.Bunu surekli degil fakat cok nadir bu sekilde icilebilir.Doktordan ogrendigim bu.
cigdemkrkmz esredn hemen bakıyprym teşekkürler 😻 hazırlıklı geldim linçlere karşı psikolojim bu konuda sağlam 😅
cigdemkrkmz Nuuu teşekkür ederimm bende bebeğimin ilk gece uykusuna denk getirmeyi düşünüyorum 8-2 arası uyuyor ve geceleri bazen normalde de mama veriyorum zaten bu yüzden problem olmaz gibi 🥰
Cansucan20 cigdemkrkmz sanırım bi kadeh içebiliyoruz ☺️ Ama siz garanti olsun diye iki üç saat sonra sütünüzü sağıp dökün bence. Sonraki ile emzirin.
Woody cigdemkrkmz Herkes çok farkli seyler soyluyor. Bazıları 2 3 saatte atilir derken, kimisi 8 9 saat diyor. En guzeli riske atmamak aslinda
cigdemkrkmz 2209 hamilelikte bende böyle bi yazıya denk geldim diye hatırlıyorum içtiğimiz içkiye göre birkaç kadeh sorun yaratmıyor diye biliyorum
Elisa_34 cigdemkrkmz Ben 3 4 sise bira iciyordum bi sorun yaşamadım. Tabii yanlış yönlendirmek te istemem
Mekselinda00 Bence içmeyin çokta gerekli değildir diye düşünüyorum emziren bir annesinin bebeğe her türlü geçer
GezginPaNDa Ben 8 saat diye biliyorum. Ek gıdaya geçmiş bir bebek olsaydı sorun olmazdı 8 saat rahat beklerdi fakat şu an için biraz erken gibi siz bu sene eşinize soft içecekler ile eşlik edin naçizane tavsiyem
Umutsuzanne34 cigdemkrkmz bir kadeh bi içkiden birşey olmaz normalde en az 6-8 saatte atılır vücuttan ama siz 3 saat bekleyip emzirebilirsiniz çünkü alkol sütte 2 saat içinde en yüksek düzeye geliyor 2 saatten sonra azalmaya başlıyor
cigdemkrkmz Umutsuzanne34 akşam 8-2 arası uyuyor bebeğim en az 4saat emzirmemiş olacağım zaten normalde bazen geceleri mamada veriyorum :)
akidesekerii cigdemkrkmz Şüphesi bile yeter benim için riske atmazdım. Sonuçta bir gaz için bile ne kadar dikkat ediyorduk ilk zamanlar öyle değil mi ? Daha küçükmüş hem uzun süre bekleyebilecek mi sizi emmeden ?
cigdemkrkmz akidesekerii uyku saatine denk getireceğim ilk gece uykusu en az 4-5 saat sürüyor geçen 8den 2ye kadar falan uyudu mesela :)
Aselkusum16 cigdemkrkmz içtikten 2 saat sonra emzirebilirsiniz bende çok araştırdım öyle okumuştum ve öylede yaptım hatta genelde 2 saati geçti hep tesadüfen 😂😂 benim için dahada iyi oldu
Rezenecayi cigdemkrkmz 1 kadeh şarap ya da 1 şişe bira içtikten sonra 2 saat geçince bebeğinizi emzirebilirsiniz. Sütü sağıp dökmenize gerek yok. Yıl dönümünüz kutlu olsun ❣️
Meleknurunannesi 1 kadeh şarap yada 1 şişe bira içebilirsiniz 4saat emzirmeyin ben garanti olsun diye gece uykusuna yatınca içiyorum 5saat falan beslenmiyor
Buselgn cigdemkrkmz alkol alip bebeğime bir gram zarar verme düşüncesine kapılmak yerine hiç almayıp anın tadını çıkarıp eğlenir içim rahat evime döner bebeğimi emziririm sonuçta anneniz ve önceliğimiz yol dönümleri değil bebeğimiz tabi tercih meselesi ne denebilir ki 👍
cigdemkrkmz Buselgn elbette önceliklimiz her zaman için çocuğumuz ve onların iyilikleri fakat kendimize de fiziken ve mental olarak zaman ayırabilmek çok önemli özellik emziren anneler için zarardan çok yarar sağlayacağını düşünüyorum ki araştırdıkça doktorlarında birşey olmayacağını söylemesi bu konuda doğru ilerlediğimiz sürece bi zarar sağlamıyor :)
Azyef cigdemkrkmz doktordan dinleyin 😉 https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTk0MjcxNjcyMTk0NDI0?story_media_id=2859167487565549326&igshid=YmMyMTA2M2Y=
cigdemkrkmz Azyef ay çok sağolun içimi rahatlattı bu 😍benim en az 4saat geçeceği için problem yok o zaman