Kızım altıncı hastalığı geçiriyor, çok zor ve yıpratıcı bir süreç.. Bence her ailenin bilgisi olması lazım kimisi hiç bilmiyor değinmek istedim.
0-2 yaş çocuklarda görülen viral bir enfeksiyon.. Ani ateşle başlayıp sonra vücutta döküntülerle seyrediyor. Aşısı yok tedavisi yok bir kez geçirince ömür boyu bağışıklık kazanılıyor. Çocuktan çocuğa bulaşıyor.. max 10 gün sürüyor..