Okyanustakibulut Hanımlar çok üzüldüm kahroldum. İstanbul esenyurtta bir anne sağlık ocağına gidiyor kızını evde bırakmış. Camda açık kalmış sanırım. Çocuk cama çıkmış düştü Allahım evlatlarımızı korusun ama biz tedbiri elden bırakmayalım. Nolursunuz emekleyen yürüyen evlatlarınızı evde tek bırakmayın. Kapının önüne bile çıkmayın. Bir anlık boş bulunmak hayat boyu pişmanlık demektir. Bugün 2,5 yaşında oğlum kendini tuvalete kilitledi o kadar çok korktum ki eşimde işteydi bir türlü anahtarı delikten çıkarıp kapının altındaki havalandırmayı parçalayıp elimi oradan uzattım ve anahtarı oğlumdan aldım. O 10 dakika bana 10 sene gibi geldi çok büyük bir endişeydi. Lütfen daha tedbirli olalım. Allah hepimizin evlatlarını bağışlasın
Okyanustakibulut Benisahtesevme2 ah bir bilsem cam nasıl açık kalıyor, o bebek o cama çıkmayı akıl edene kadar en az yarım saat geçmesi lazım bu kadar uzun süre nasıl gelmez annesi
RuzgarGulsah Benim yaşadığım yerdede 1,5 yaşında bebek balkondan düşüp ölmüş 😔 bu ara çok sık duyar oldum. Çok dikkat etmemiz lazım
Aezgi Büyük konusmak istemiyorum ama kesinlikle ihmalkarlık 2 yasında cocuk nasıl evde tek bırakılır bebek o yemin ediyorum oğlum uyurken bile dus almıyorum dustayken uyanır yataktan kalkar düşer bişey olur diye bide evde bırakıp gidicem he asla ama aslasaa al cocuğunuda git nereye gidiyorsan bide bırakıyosun cam neden acık kilit yok camlarda
Okyanustakibulut Aezgi aynen öyle canım bende asla duş almıyorum. Ben Almanya’da yaşıyorum çamaşır makinelerimiz Bodrum katta ona bile inmiyorum evde başkası yokken
queens Aezgi Aynı durumdayım bende uyurken duşa bile giremiyorum uyanırd ağlar beni göremez korkarsa diye ki yerde yatırıyorum
alptoyyy Aezgi burda da vardı ya bırakıp kuaföre gitmişti annesi kızmış buraya yazmıştı burda linç edildi birde insanlara laf söylüyordu
Noname21 Okyanustakibulut tedbirsizlik tamamen. Cam açık cocuk evde ne bileyim evlerden 8rak. Her gün gittiğimiz bir market var kızımla. Marketin üzeri bina. 2. Katta bir çocuk var kizim yaşlarında. Balkonda yalnız kizimi görünce heyecanlandi balkon demirlerinde tırmandı ve bYagi tırmandı. Cam havliyle in ordan diye bağırdım. İndi. İçersen bir ses geldi “bak gelen geçen bağırıyor gel lan buraya gerizekali” diye. Çocuğa diyor. Ertesi gün yine gittim o markete o çocuk yine olsaydı bu sefer altında sandalye var dı ve yine yalnızdı. Söyleyeceklerim bu kadar. Bazi cocuklar Allaha emanet buyuyor
Okyanustakibulut Noname21 Allahım sen sabır ver bazıları çocuk çocuk diye inim inim inliyor bunlar elindekinin kıymetini bilmiyor Allah ıslah etsin
Alnalprdha Okyanustakibulut hala ağlıyorum haberde gördüm üst kat evlere misafirliğe bile gidemiyorum evim giriş kat en korktuğum şey bizim akrabanın başına geldi aklımdan çıkmıyor hep korkuyla yaşıyorum ikranura da o kadar üzüldüm ki o anı gosterdi haberde nefesim kesildi
Halimea Okyanustakibulut amin cnm, bebegin durumu nasıl 😿 2 yaşındaki bebek tek başına bırakılır mı ? Bile bile lades oynamış 😓🤯
Zehraazzz Okyanustakibulut Allah’ım sen koru benim kızımda 2 yaşında salonda veya odada oynasın diye bıraktığımda tuvalete gittgimde bile Allah’ım sana emanet evladım diyorum koşa koşa geri geliyorum mutfakta yemek yaparken tekrar tekrar koridordan bakıyorum Mevlam sen koru yavrularımızı hiç bir anneye evlat acısı taddirmasjn…
Okyanustakibulut Zehraazzz eskiden bebeklerini sırtlarına bağlar öyle iş yaparlarmış anneler valla çok doğru hareket
Tubasahra Okyanustakibulut Kızı evde tekmiymiş.🙄Gerçi niye sasiriyorsam bizim komsuda ocakta yemek ,evde cocuk uyurken pazara,markete gidiyordu.🥴🥴🥴
Aybersa Okyanustakibulut bugün oğlumu 5 dk içinde kaybettim ,sen balkona cik , ödüm koptu , o kadın da asla dusunememistir , asla yargılamam , Allah sabırlar versin inşallah ,kimse istemez😟😟😟
Deletedmom_22 Okyanustakibulut Okyanustakibulut ayyy izlemez olaydım 😫😫😫 en korktuğum şey en korktuğum Niye yalnız bırakmış , niye camlarda kilit yok. Niye niye Allahımmmm . 5 yaşında olsa bile yalnız bırakmamak lazım. Nasıl yürek bu nasıl yalnız bırakabiliyor
zeynep91 Okyanustakibulut ya geri geri gitmek istiyorda gidemiyor kollarıda yoruldu bıraktı kendini yavrum benm meleğim rabbim erkenden aldı yanına seni zaten melektin melek oldun kimseyi kınamamak lazm hicbsy diyemiyorum Allah ailene sabır versin cok dikkat etmek lazım cok 😓😓
Blackcloud Okyanustakibulut Gidip yerden kaldırıp sarılmak istedim içim parçalandı, yerde nasıl masum yatıyor Allahımmm sen koru yavrularımızı.😭🤲🏻
birprensesannesiiiii Okyanustakibulut yarabbim şimdi izledim . Çok kötü oldum içim kötü oldu valla resmen ağlıyorum. Hiç mi düşünmüyor ya hiç mi küçük kız nasıl evde tek kalsın tamam tek bıraktın pencereyi niye açık birakirsin ki . Hiç mi korkmuyor bu nasıl rahatlık ya . Böyle yapıyorlar birşey oldumu da kıyamet kopariyorlar . Yapmasaydim ya bırakmayın semin hatan senin suçun senin dusuncesizligin . Yavrum nasıl cansız yatıyordu . Rabbim ıslah etsin emi . Aksam aksam ne anneler var ya . Çok şey derdim de değmez ya valla böyle annelere o bile değmez nefesime elime parmaklarima yazık !!!!!!😠😠😠😠😠😡😡😡😡😡😡😡
Merve-miray Okyanustakibulut bir anne sağlık ocağına gidiyor kızını evde bırakmış. Sağlık ocağı yakın kızımda uyuyor. Hemen gider gelirim diye mi düşünmüş acaba. Ama ne olursa olsun keşke evde tek bırakmasaydı 😕
Okyanustakibulut Merve-miray ne olursa olsun ya çocuğu da götür ölüm döşeğinde değilsin ya. Götüremeyecek kadar kötüysen gitmeyeceksin vah gidene