Merhabalar bebegim 9 aylık ve yaklaşık 20 gün önce birden huzursuzlanmaya başladı 2gun boyunca hep huysuzluk uyku uyumadı diş çıkaracağını anladım zaten 5 6 gün icinde de alt disi patladı beklediğimiz kadar zor olmadı diye sevindik ateş ishal yada kabız olmadı ancak iştahsızlık hat sahadayız ek gıdayı reddediyor sadece emmek istiyordu tam rahat ederiz iştahı açılır düzenli uyur diye beklerken 10gun sonra ikinci disi patladı. O günden beri aşırı huzursuz uyku uyumuyor hepten iştah gitti. Günlerdir ne çektiğimi ben biliyorum bu diş nasil biseymis tecrübeli anneler biraz bilgi verebilir mi? Zaten gecede 4 5 kez emmeye kalkardı simdi saat başı kalkıyor gündüz uyutamiyorum saatlerce uğraşıyorum. Bu donem ne zaman bitecek? Bebegim eski haline dönecek mi?